“Створюйте завтра вже сьогодні!” – під таким девізом пройшла International Hospitality Conference 2018. Учасники конференції визначили, які гості будуть відвідувати готелі у найближчі 7-10 років.

17 лютого у готелі InterСontinental Kyiv пройшла головна подія готельної індустрії міжнародного масштабу – International Hospitality Conference. 380 гостей з 21 країни Європи зібралися разом, щоб визначити тренди готельної індустрії та спрогнозувати її розвиток у найближчі кілька років.

Учасники конференції разом із запрошеними спікерами сформували портрет гостя найближчого майбутнього, поговорили про його вподобання, цілі та інтереси. Зокрема, регіональний директор BHMS Business & Hotel Management School (Швейцарія) Магді Атталла підкреслив, що сьогодні важливо говорити про покоління міленіалів, оскільки їхні погляди і цінності кардинально відрізняються від тих, які сповідують представники кількох попередніх поколінь.

“Сьогодні важливо говорити про покоління міленіалів не тільки як про туристів, але і як про працівників індустрії гостинності. Покоління Y – це люди, яким подобається працювати з іншими людьми, вони люблять спілкування. Це покоління шукає не гроші, а враження. Покажіть їм, що ваші цілі однакові, і вони будуть працювати з вами. Їм не потрібен керівник – їм потрібен наставник”, – зазначив Магді Атталла.

Він також розповів, що як туристи представники цього покоління особливо цінують технології. “Це покоління, яке весь час користується смартфонами, і хоче, щоб взаємодія з ними у готелях відбувалася за допомогою технологій. При цьому вони хочуть отримати щось справжнє і реальне, і все це руйнує наші уявлення про них. Міленіали – це факт, і нам потрібно навчитися розпізнавати їхні потреби”, – додав він.

Денніс Спітра, керівник напрямку розвитку бізнесу STR Global (Європа) поділився актуальною статистикою готельного ринку України. Він підкреслив, що заповнюваність київських готелів продовжує зростати з року в рік і сьогодні становить 50,9%, що відповідає «докризовому» рівню 2013 року.

Філіпп Хан, віце-президент з продажу та операційної діяльності компанії Trust you (Німеччина) свою презентацію присвятив роботі з відгуками гостей. “Сьогодні дуже важливо дбати про онлайн репутацію готелю, так як це безпосередньо впливає на рішення гостя, забронювати номер у вас чи ні. Також я раджу обов’язково спілкуватися з гостями онлайн, для підвищення їх лояльності “, – зазначив доповідач. Він також зазначив, що готелям в Україні варто звернути увагу на наявність “розумних” технологій як всередині, так і ззовні номерів.

Своїми знаннями і прогнозами розвитку індустрії з учасниками International Hospitality Conference 2018 також поділилися Джеймс Діллей (jestico + whiles, Великобританія), Люк Гесврет (AccorHotel, Франція), Марта Хенкок (AccorHotel, Польща), Ерве Бурдон (Miramar La Cigale Hôtel Thalasso & Spa FERRANDI, Франція), Олена Железняк (ReviewPro, Іспанія), Томас Бангерт (The Bangert Consultancy, Великобританія). Модератором заходу була Ірина Сідлецька (Premier Hotels and Resorts, Україна).

Головне завдання International Hospitality Conference 2018 – зібрати на одному майданчику учасників готельної індустрії з різних країн для обміну досвідом і знаннями. За один день учасники конференції почули найактуальнішу аналітику ринку, розглянули успішні кейси і рекомендації від експертів у самих різних напрямках готельного бізнесу – від кухні та архітектури готелю до нових сервісів і стратегій управління бізнесом.

Учасники конференції отримали можливість за мінімальний час познайомитися один з одним під час Business speed networking. Формат швидких знайомств дозволяє отримати максимум корисних контактів і зустріти потенційних партнерів.

Організатор International Hospitality Conference – Клуб готельєрів та рестораторів Hoteliero.