Львівське конференц-бюро стало співорганізатором туристичного форуму «Перемагай з Левом». Захід відбувся у міжнародному аеропорті «Львів», і зібрав близько 200 учасників та 15 міжнародних експертів. 

На запрошення конференц-бюро спікерами форуму стали:

📍РОБ ДЕВІДСОН – керівник і власник консалтингової компанії MICE Knowledge. Експерт в галузі конференц-індустрії та корпоративних мотиваційних подорожей, спеціалізується на науково-дослідних, освітніх та навчальних послугах. Автор семи книг на ці теми.

  • ДЕМЕТРІОС ФАКІНОС – директор/партнер в European Design Awards, член Консультативного комітету Porto Design Biennale та BMW Foundation Responsible Leaders Forum.
  • КРІСТІАН МУЧЛЕХНЕР – директор Конференц-бюро Відня (1991-2019). Один з провідних діячів міжнародної конференц-індустрії, президент Конгрес-Бюро Австрії/Austrian Convention Bureau, в минулому також був Президентом Європейської федерації конференц-міст та організації ІССА.
  • КШИШТОФ ЦЕЛЮХ – засновник та директор Celuch Consulting, експерт в галузі конференц-індустрії, CMM, CITE, CIS, HMCC, CED.
  • ФРАНСУА ЛАФОНТ – виконавчий директор Конгрес-Бюро Лексембургу.
  •  КАРІН БУТОТ – виконавчий директор The Airport Agency France.

Міжнародні експерти обговорили основні тренди, виклики, які  чекають індустрію туризму. Зокрема, розповідали про те,  як відчувати ринок, розуміти смаки та очікування гостя, як створювати актуальний туристичний продукт та залучати партнерів. 

КШИШТОФ ЦЕЛЮХ ділився досвідом про роботу в індустрії ділової гостинності, про переваги дестинацій – як це бути конкурентоспроможним на ринку, чи є шанс для нових напрямків, чому бути конкурентноздатним це не тільки про інфраструктуру, а й про інтелектуальний актив.

РОБ ДЕВІДСОН модерував дискусії, обговорював  чинники, які впливають на розвиток MICE індустрії: економічні, демографічні, технологічні. Він наголосив, що MICE грунтується на впевненості як окремих людей, так і зацікавлених компаній. Також доктор Девідсон згадав про “фестивалізацію” MICE подій: демонстрація різноманітних відео, виступи музичних груп, постійна взаємодія з аудиторією тощо, з метою зробити ці події більш привабливими для покоління Z.

На стратегічних сесіях серед основних питань обговорювали  український туризм: пріоритети, інституційна спроможність, фінансування. Експерти намагалися запропонувати рішення, як Україні з’явитись на глобальній туристичній карті.
З чого почати дестинації, щоб опинитись на карті конференц-індустрії та чому міста конкурують за проведення подій.