Share

Lviv Convention Bureau організувало навчальний семінар для представників MICE-індустрії по написанню заявок на запрошення міжнародних конференцій. Для чого потрібні та як працюють асоціації, що таке ICCA та як правильно писати заявки на проведення конференцій – ключові теми від спікерів зі Стамбулу/Амстердаму, Нью-Йорку та Тернополя.

 

Серед 35 учасників семінару були професійні організатори конференцій, представники готельного та туристичного бізнесу, викладачі університетів зі Львова, Києва та Дніпра.

Регіональна директорка ICCA Europe Elif Balci Fisunoglu розповіла про організацію ІССА та поділилась алгоритмом написання заявок.

За її словами, щоб заявка отримала шанс на перемогу, потрібно говорити про ваші переваги, логістику, показати обізнаність в темі: «При розгляді заявок організатори виділяють ті, що максимально наближені до мети й концепції їхнього заходу. Оцінюється рівень зацікавленості тематикою, переваги, імідж та привабливість міста/локації».

Про роль та роботу асоціацій говорив український науковець та винахідник, почесний член Інституту інженерів з електротехніки та електроніки (IEEE) Анатолій Саченко.

На прикладі IEEE він пояснив, що співпраця з науковими асоціаціями дає додаткові шанси на успіх заявки, а також підсилює імідж запрошуючої сторони.

Маркетолог з 30-річним досвідом роботи зі світовими компаніями Christine Graf, вважає, що важливо говорити з тими, кого ви запрошуєте, на одній мові: «Коли говоримо про ІТ конференцію або про медичний конгрес, слід розуміти, що риторика для перших і других кардинально відрізняється. Завжди приділяйте величезну увагу якості, грамотності та оформленню –  це помічають одразу. Будьте креативними – не робіть все під шаблон. І не здавайтесь – з першого разу навряд чи вийде написати виграшну заявку, але все приходить з практикою».