На три дні до Львова з’їхалися представники індустрії туризму та гостинності з різних куточків світу та України. 19-21 жовтня відбуватимуться профільні форуми та виставки.

Львівське конференц-бюро – партнер заходу. Під час  Міжнародного Форуму Індустрії Туризму та Гостинності за підтримки конференц-бюро в рамках програми «Пакет підтримки» відбулися панельні дискусії  «Ефективна формула бренду: компанія, громада, місто, країна» та «Інновації в туризмі  як рушійна сила підвищення якості послуг». 

Спікери та учасники ділилися успішними прикладами позиціонування територій чи міст, розповідали, з яких основних компонентів складається бренд міста. Зійшлися на тому, що найважливішими є комунікація та емоція, яку отримує споживач. Щодо інновацій, то мова йшла про 3D візуалізацію, панорамну зйомку, нові платформи для бронювання готелів, використання додатку ДІЯ, 

Цьогоріч у виставці взяли участь понад 70 компаній з Литви, Польщі та всієї України. Кожна з них представляла туристичний потенціал регіону. Спільно під час дискусій говорили про тренди в туризмі, як рухатися далі після пандемії, які є успішні туристичні продукти, як їх створювати та просувати.  Згадували також про новий Закон «Про туризм», над яикм працює комана ДАРТ.

Основна мета  заходу – активізація розвитку внутрішнього та в’їзного туризму, просування українського туристичного продукту на міжнародний ринок, популяризація туристичних можливостей та маловідомих об`єктів України та світу, демонстрація широкому колу фахівців новітніх досягнень в сфері послуг, створення майданчику для проведення переговорів, в тому числі, з іноземними учасниками.