Команда Львівського конференц-бюро відвідала у конгрес міжнародної асоціації конференцій та конгресів ICCA, що 6-9 листопада проходив у Кракові. Близько 900 учасників MICE-індустрії приїхало до Польщі, щоб взяти участь у виборі нового президента, членів борду, обговорити тенденції ринку, налагодити контакти, вирішити бізнесові питання, повчитися на лекціях та долучитися до гуманітарних місій для України. 

Команда Львівського конференц-бюро ці дні провела на зустрічах з партнерами та в конференційних холах на навчальних сесіях. Говорили про підтримку України та Львова, про російську війну, про майбутнє конференційної сфери, про події, які мають значення, про відновлення ділового туризму після війни.

Ділимося 5 інсайтами з події:

Без України ніяк

На перший погляд може здатися, що всі вже забули про те, що за пару кілометрів від Кракова йде повноцінна війна росії проти України. Великий конгрес, багато ділових туристів, всі про щось говорять, вирішують бізнесові питання за ланчем, відвідують навчальні сесії. Але, якщо прислухатися і придивитися, то питання російської війни виринає раз за разом. То в лекції про економічні тренди, то в сесії про те, як події мають змінювати світ на краще,  то під час соціальної програми. Організатори наголошують, що індустрія має триматися разом і підтримувати Україну, як тільки може: чи то донатами, чи благодійними місіями асоціацій, чи участю у роботі гуматніраних штабів. І тут важливо, що є українські організації члени ICCA, які підкажуть, як можна бути корисним.

Підтримка Львова

Львівське конференц-бюро є членом ICCA з 2015 року. За роки партнерства налагодили співпрацю. На початку війни борд ICCA засудив дії росії, призупинив її членство в асоціації, виділив кошти на підтримку ініціатив для України. Зараз теж підтримує участь Львова на різноманітних галузевих заходах, закликає асоціації долучатися до підтримки міста і проводити свої події у Львові після закінчення війни. На конгресі всі раз за разом наголошували на тому, як добре, що Львів представлений, що на сесіях, в приватних розмовах піднімається питанням допомоги Україні та Львову. 

Питання безпеки

Під час конгресу було вручення Best Marketing Award – нагороди, яка надається за досягнення у маркетингу продуктів та послуг. Здебільшого у ній перемагаютьь рекламні ролики нових дестинацій, маркетингові кампанії про відкриття нових локацій тощо.  Цьогоріч перемогу здобув Уельс за документ, який трактує нове законодавство у Великій Британії щодо створення безпечних умов під час проведення подій. Причиною, яка змусила задуматися про безпекові протоколи була терористична атака у Манчестері під час концерту популярної співачки, на якому загинули 22 людини і більше 1000 отримали поранення. Конгрес-центр в Уельсі опрацював всі рекомендації та вибрав те, що буде найбільше стосуватися професійних організаторів подій, самих локацій. У документі багато рекомендацій, як підготувати місце проведення, як здійснювати перевірки учасників, як правильно евакуювати відвідувачів, як поводитися персоналу, яка юридична відповідальність тощо. В контексті російської війни та тривалої загрози з боку росії,професійним організаторам подій в Україні точно буде потрібний схожих документ. Досвід Британії у цьому питання згодиться. Якщо цікаво, то переглянути документ можна за цим посиланням.

Голос для молоді

Під час конгресу відбувався також форум молодих професіоналів, на якому детальніше була представлена робота Ради Майбутніх лідерів (ICCA Future Leaders Council). Нову структуру створили за участі молодих активних професіоналів з різних куточків світу, щоб представляти голос молоді, враховувати їхні побажання у розвитку галузі. Команада бюро також відвідала форум та взяла участь в обговоренні майбутнього розвитку конференц-індустрії, в тому, якими навичками та компетенціями має володіти молодий спеціаліст, щоб відповідати вимогам галузі. 

Трансформація галузі

Цьогорічний конгрес піднімає важливі теми. Говорять про те, що після ковіду галузь не можна просто відновити до показників 2019 року, її варто трансформувати. Є багато викликів: відтік кадрів, залучення нових талантів, діджиталізація, ускладнена логістика, інфляція, війна, рівність можливостей, впровадження інновацій в дизайн подій, сталий розвиток, інклюзивність, різноманітність, спадок,який залишають по собі події.  тощо. Всі вони потребують глибокого осмислення і прийняття важливих рішень.