Lviv Convention Bureau надало рекомендації до співпраці у 2018 році 5-м компаніям – професійним організаторам конференцій (ПОКам).
У результаті відбору, статус рекомендованого ПОКа отримали:
- Трайдент – туристична компанія із понад 20-річним досвідом організації подій, зокрема – і корпоративних.
- Холдинг емоцій «!FEST» – компанія, що займається організацією корпоративних заходів, а також в’їзним туризмом.
- REISEWELT UKRAINE – провідний туристичний оператор із в’їзного туризму в Україні з пріоритетним напрямом МІСЕ (ділові події).
- DikArt Creative Marketing Company, що займається організацією конференцій та корпоративних подій, а також івент-маркетингом.
- Global Events – компанія з організації подій ділового та корпоративного спрямування, а також урочистих відкриттів.
Статус сертифікованого ПОКа передбачає надання рекомендацій від Lviv Convention Bureau, першочергові права при підготовці тендерних заявок на залучення національних та міжнародних конференцій, рекламні та промокампанії заходів тощо.
Для отримання рекомендації потрібно було подати пакет документів, що охоплює, зокрема, інформацію про реалізовані заходи в регіоні (мінімум 2 – із понад 150 учасниками, або 5 – із понад 50 учасниками) впродовж останніх 3 років, а також опис досвіду в конференц-індустрії (мінімум 3 роки). Обов’язковою вимогою була також наявність у Львові постійного представництва компанії та веб-сторінки англійською мовою.
Якщо Ваша компанія хоче отримати рекомендацію Lviv Convention Bureau на 2018 рік, просимо ознайомитись із вимогами та, у разі відповідності їм, скерувати листа на адресу [email protected] для отримання деталей. Контактна особа – менеджер проектів Оксана Споляк.
Довідка
Професійний організатор конференцій – це юридична або фізична особа, яка має достатній досвід і необхідні ресурси, щоб на замовлення національного/іноземного клієнта або з власної ініціативи підготувати і провести конференцію на високому рівні. Йдеться про надання усіх необхідних послуг для успішної реалізації заходу, серед яких:
- проект бюджету заходу та його фінансування;
- маркетинг;
- організаційна частина події;
- реєстрація учасників, запрошення та кваліфікація доповідачів;
- запрошення та обслуговування експонентів і спонсорів, логістика, бронювання номерів у готелі;
- туристична/розважальна програма для учасників;
- опитування з метою визначення рівня виправдання очікувань учасників заходу тощо.