Вже вдруге Львів прийняв освітній воркшоп для гравців івент-індустрії – Conventa Trend Bar 2021. Цього разу онлайн. Команада Львівського конфренц-бюро поділилася досвідом адаптації до нової реальності.

Директор бюро Андрій Павлів розповів про:

  • впровадження Пакету підтримки конференц-індустрії для національних та міжнародних конференцій, які у 2021 році отримують дофінансування на загальну суму 1 млн грн;
  • можливості офлайн студії для проведення онлайн та гібридних подій;
  • часткове відновлення живих заходів у Львові;
  • протоколи для безпечного проведення конференц-подій;
  • комунікацію з локальним середовищем;
  • переорієнтацію на національний ринок;
  • запуск оновленого сайту з базою даних  конференц-локацій та сервісів міста. 

Комерційний директор «Арена Львів» Денис Ринський розповів про проведення Event Industry Forum. У  2021 кількість учасників заходу наживо зменшилася вдвічі. Багато учасників спостерігали за дискусіями форуму онлайн. Денис наголосив, що 2020 рік був найгірший для івенторів. Компанії втратили своїх працівників, перепрофілювалися, а дохід впав на 80%. Незважаючи на всі труднощі, організатори подій все ж налаштовані на роботу. Вони розуміють, що всі вже втомилися від ZOOM-облич і готові брати участь в заходах. Зараз акцент на тому, як зробити їх максимально безпечними. 

Ініціатор Conventa Trend Bar Gorazd Cad у своєму вебінарі «Маркетингові стратегії подолання коронавірусної кризи» розповів про:

  • приклади організації заходів у 2020 році агенціями Європи;
  • маркетингові кейси, як залишатися у полі зору клієнтів та інформаційній сфері. високотехнологічні студії для віртуальних подій, де використовують 5G, живий стрімінг, голограми, віртуальну реальність та 3D презентації;
  • інструменти монетизації онлайн-заходів. Наприклад, сайтове партнерство, онлайн-гейміфікація, чат боти, спільне брендування у соцмережах, спонсорське опитування, віртуальні гівевеї, онлайн-магазини, відео реклама. 

Gorazd зробив опитування серед своїх колег щодо найбільш ефективним моделей продажів. 40 % досі вважає, що персональні контакти продають найкраще. Через коронавірусну кризу на друге місце вийшли соціальін мережі. Лідер – Linkedin. 

Після презентацій учасники воркшопу поділилися своїми думками щодо розвитку найближчих подій. Вони налаштовані на повернення до звичного ритму. Так, Gorazd Cad планує провести гібридному форматі осінню Conventa Trade Show, Денис Ринський сподівається на відновлення сезону влітку, а предстаниці компанії з Дубай анонсує нові виставки та конференції вже цієї весни.