LCB

19-20 лютого у Львові відбувся четвертий Event Industry Forum. До міста приїхали івентори з усієї України. Враховуючи карантинні обмеження, не всі охочі змогли взяти участь. Відтак форум відбувся у гібридному форматі: поєднання офлайн та онлайн. На події зібралися стейкхолдери івент-індустрії, які протягом двох днів ділилися досвідом подолання кризи, роздумувати над стратегіями адаптації до нових умов. 

Вперше за довгий час карантину у Львові, відбулася велика офлайн-подія. В нових умовах, з дотриманням всіх правил безпеки. Форум став своєрідною платформою пошуку рішень, як у 2021 році безпечно, легально, фінансово вигідно проводити заходи. 

На панельних дискусіях експерти говорили про:

  • ІВЕНТ І ДЕРЖАВА: реалії підтримки креативних індустрій у період кризи
  • ONLINE VS OFFLINE: чи може digital замінити живе спілкування?
  • MICE ПРОТИ ПАНДЕМІЇ: адаптація ділових подій до нових реалій та норм
  • УНІВЕРСАЛЬНИЙ ЧИ БЕЗРОБІТНИЙ: цінність кваліфікації івентора у інших галузях, поки немає подій
  • САМ СОБІ ІВЕНТОР. Феномен самостійної реалізації подій замовниками
  • ЧИ Є СВІТЛО В КІНЦІ BLACKOUT? Ситуація на прокатному ринку України
  • КЕЙТЕРИНГ І ДОСТАВКА: адаптація подієвої гастрономії під локдаун
  • PRIVATE IS THE NEW LUXURY: скільки агенцій вмістить ринок приватних заходів?
  • SHOW MUST GO ON! Вся правда про кризу в українському шоу-бізнесі
  • 2021: статус і прогноз для івент-ринку

Заступник міського голови з економічного розвитку Андрій Москаленко долучився до дискусії про підтримку державою івенторів. Він згадав про Пакет підтримки конференц-індустрії від Львівського конференц-бюро. В рамках програми 45 національних там міжнародних конференцій отримають дофінансування своїх заходів на загальну суму 1 млн гривень.

«Ще рік тому, в лютому, ми не знали, через що нам доведеться пройти. Зараз знову лютий, і ми вже розуміємо, який складний рік позаду, але майже не знаємо, що чекає на нас попереду. Однак ваша галузь і ви зокрема відкрили одну річ: ця індустрія не лише про емоції, а про велику кількість робочих місць, про економіку і про розвиток загалом», — сказав Андрій Москаленко, заступник міського голови з економічного розвитку.

Підсумовуючи всі розмови на сцені та в EXPO-зоні, підготували основні інсайти, які почули від стейкхолдерів івент-ринку:

  • Спільні проекти з різними командами, нові формати, диверсифікація доходів дали можливість протриматися багатьом агенціям, залучити спонсорські кампанії.
  • Не обійшлося без втрат. Чимало компаній все ж скоротили свої штати, перепрофілювалися. З’явився ще більший попит на цифрові професії. Добрі тагетологи, аналітики, SMM-спеціалісти, SEO-експерти –  в пріоритеті. 
  • У той час, коли фінансові обіги івент-агенцій впали на 70%, скоротилися штати, агенції з’їжджають з офісів – креативна діяльність не зупинилася.
  • Прокатний ринок за час карантину провів інвентаризацію, долучався до телевізійних проектів, створював цікаві проекти, однак не завжди фінансово-вигідні. Є запит на видачу ліцензій, адже чимало агенцій дуже часто нехтує безпекою, пропонує дешеві ціни за рахунок якості обладнання та непрофесійності. Для відстоювання своїх прав, варто створювати профспілки. 
  • Великі конференції відмінюються, перейшли в онлайн або гібридний формат. Виставкові центри перепрофілювалися в онлайн-студії.На жаль, жодна онлайн-виставка не була успішної та економічно вигідною. Всі в очікуванні повернення до живого спілкування. Зрозуміло, що потрібно продумувати нові норми безпеки,щоб мати можливість проводити MICE-події. 
  • В діалозі з державою не варто нічого очікувати, жалітися багато. Потрібно будувати діалог, об’єднуватися в асоціацію, готувати законодавчу основу для чесних правил гри. На жаль, в період кризи, держава не підтримала індустрію, але нарешті побачила її значимість. 4% ВВП, 2 млрд податків від театральної та концертної діяльності – цифри, які змушують задуматися. 
  • Всі втомилися від онлайн-подій, але карантин триватиме ще довго.Потрібно вміти пристосовуватися, шукати цікаві рішення, бути універсальним. Мати заготовленими різні сценарії розвитку.
  • Всі спробували себе в онлайн-подіях, однак не бачать там перспективи. Онлайн-події ніколи не матимуть такого економічного ефекту як ті, що відбуваються на живо.Єдина перевага онлайн – це залучення спікера, який не може приїхати. Попит на концерти не зник. Люди спраглі повернутися в нормальний ритм. Однак, індустрія вже ніколи не стане такою як і була. І це добре. З’являться нові можливості, до рівня 2019 найкращі прогнози це 2022-2023 рік. 

Команда Львівського конференц-бюро на форумі презентувала свій оновлений сайт, де можна знайти розділ “Запланувати подію”, що стане в нагоді всім івенторам. Це унікальний каталог конференц-локацій, готелів, підрядників з детальною інформацією, контактами, галереєю, 3D турами. 

LCB

Також розповідали про підтримку онлайн-подій. LCB продовжує ініціативу з офлайн студіями. Спільно з партнерами підготували пропозиції, що включають безкоштовні локації, технічну підтримку, послуги перекладу, інформаційний супровід. Детальніше можна ознайомитися за посиланням. 

Четвертий форум івенторів вкотре зібрав велику к-сть гравців ринку, які готові до консолідації сил, спільних проектів, щоб зробити івент-індустрію величною знову. Створення асоціацій для відстоювання своїх прав, готовність шукати нові безпекові рішення для проведення подій, системний підхід та гнучкість дають всі шанси на те, що індустрія вже відновиться швидше.